• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна Служба

/Files/images/2017-2018/psiholog/U-_dY9dFdmgю.jpg

Петренко Римма Юріївна

Освіта: Слов'янський Державний Педагогічний Університет

Стаж роботи: 7,5 років

Графік роботи

День тижняІнтервал робочого часуКонсультації
Вівторок08.00-13.0009.00-10.30
Середа13.00-18.00

За допомогою ви можете звертатися до психолога закладу освіти через соціальні мережі.

За посиланням на сторінці fasebook

/Files/images/vihovna_robota/25.jpeg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1679909258792.jpg

Зміст діяльності психологічної служби в роботі з дошкільниками. Діагностичний напрямок.

Мета: визначення ступеня психологічної готовності дітей до навчання, виявлення обдарованих дітей.

Зміст діяльності психологічної служби в початкових класах закладу освіти.

Мета: сприяння створенню умов для розвитку пізнавальних можливостей та формування пізнавальних інтересів учнів. Сприяння формуванню доброзичливого клімату в учнівському колективі як основи для формування позитивного самосприймання та самовідчуття.

Зміст діяльності психологічної служби в середніх класах закладу освіти.

Мета: сприяння творенню умов психологічного формування абстрактно-логічного, теоретичного мислення як основи для подальшого розвитку свідомості, самосвідомості, здібностей до довільної саморегуляції і самоконтролю, формування схильностей як умови подальшого розвитку здібностей, почуття компетентності та адекватної самооцінки, забезпечення взаємоузгодженності між пізнавальними інтересами і здібностями учнів при організації навчально-виховного процесу у школі.

Зміст діяльності психологічної служби в старших класах закладу освіти.

Мета: сприяння створенню умов психологічного формування психічно-зрілої особистості з розвинутою самосвідомістю як основою для подальшого і професіонального самовизначення; забезпечення для розвитку рефлексивної свідомості та позитивної Я-концепції.

Зміст діяльності психологічної служби в роботі з важковиховуваними учнями.

Мета: сприяти налагодженню психологічного контакту з учнями , створювати і підтримувати у дітей бажання до самовивчення та самовиховання.

Зміст діяльності психологічної служби в роботі з обдарованими дітьми.

Мета: виявлення учнів, які можуть бути віднесені до категорії «обдаровані»; допомога їм у прояві своєї обдарованості.

Діяльність психологічної служби в системі освіти України

Закон України "Про освіту"

Психологічна служба в структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров'я молодих громадян України і діє з метою виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.Служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.Психологічна служба у своїй діяльності керується:
• Конституція України;

• Конвенція ООН про права дитини;

• Закони України «Про освіту»,

• «Про загальну середню освіту»;

• Етичний кодекс психолога (прийнятий на 1-му установчому з'їзді Товариства психологів України 20.12.1990р. в м. Києві);

• Положення про психологічну службу системи освіти України,

Діяльність служби в системі освіти України забезпечується практичними психологами та соціальними педагогами, які мають вищу спеціальну освіту. За своїм статусом працівники служби належать до педагогічних працівників і, відповідно до чинного законодавства, користуються всіма правами і гарантіями, передбаченими для них.Психологічна служба тісно співпрацює з органами охорони здоров'я, соціального захисту, сім'ї й молоді, внутрішніх справ, іншими зацікавленими відомствами, а також - із громадськими і благодійними організаціями.

Основні завдання

Завдання психологічної служби системи освіти України полягають:
- у сприянні повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, у створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку
- у забезпеченні індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення;
- у профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і особистісному розвитку дитини.
Кiлькiсть переглядiв: 784